کد خبر: ۷۲۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۱ 01 March 2019

  علی غوابش کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اهواز را بهتر بشناسیم

علی غوابش کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اهواز را بهتر بشناسیم .کد انتخاباتی : 615 ؛

کارشناس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اهواز ؛ صادرکننده جوان در استان خوزستان ، دارای 12 سال سابقه عضویت در اتاق بازرگانی اهواز ؛ عضویت در هیات رییسه اتاق مشترک ایران و کویت ؛ عضویت در هیات رییسه اتاق مشترک ایران و قطر ؛ صادرکننده کالا به کشورهای کویت و قطر ، مدیرعامل و سهام دار 2 شرکت بین المللی گلف تردینگ و گلف اینتر نشنال، نماینده سیمان دورود در کویت ، قطر و عمان؛ نماینده انحصاری صادرات گچ خوزستان ، دریافت گواهینامه ebc از اتحادیه اروپا از سوابق روشن علی غوابش کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اهواز است. 

علی غوابش با هدف شفاف سازی و ایجاد فضای رقابت سالم و عادلانه و در جهت تشکیل اتاق بازرگانی عاری از فساد سیستمی و رانتی برای نخستین بار اقدام به هشدار لازم به مسئولان ذیربط در خصوص صدور کارت های بازرگانی مورد دار و ابهام امیز نمود.

غوابش با نگارش نامه های متعدد و پیگیری های مستمر در طول یکسال گذشته و علیرغم فشارها و تهدیدهای بسیار از سوی صادرکنندگان کارت های بازرگانی مورددار اما با اراده ای پولادین و تلاش بسیار موفق به اقتاع کردن مسئولان اتاق در مرکز با ارائه مستندات و قرائن متقن و محکمه پسند شد .

در نهایت با 525 کارت بازرگانی به حالت تعلیق درآمد . این اقدام گامی مهم در جهت شفاف سازی و سلامت نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اهواز به حساب می آید. این اقدام در نهایت موجب صدور اخطار کتبی و توبیخ رییس فعلی اتاق بازرگانی اهواز شد.

 

 اخبار خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار